basirmine

basirmine

اخبار اقتصادی مندرج در جراید و خبرگزاریها
basirmine

basirmine

اخبار اقتصادی مندرج در جراید و خبرگزاریها

سید سپهر قوام الدینی // آندرانیک تیموریان از استقلال رفت.

دوشنبه، 17 آذر 1393 - 13:15 کد خبر:777

سید سپهر قوام الدینی: خبر خیلی کوتاه و در نگاه اول برای هواداران واقعی استقلال شوک آور.

  

آندارنیک تیموریان رفت !!! بازیکنی برگرفته از مکتب استقلال و جزو معدود بازیکنانی که فوتبال را از پایه در تیم استقلال آموخته واقعا شرایط سخت و غیرقابل باور فوتبال ما را نمایان میسازد.

فوتبالی که اساساٌ ، از پایه و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارای ایرادهای اساسی و بنیادین است. هنوز افتضاح رده های سنی پایه و خصوصاٌ تیم امید را در مسابقات آسیایی و باختهای رقت بار را فراموش نکرده ایم، این خود آیا مبین فوتبال راه گم کرده ما نیست؟

باشگاههای ما نیز امروزه از این قاعده کلی مستثنی نیستند، باشگاههایی که با گذشت 14 دوره از لیگ حرفه ای هنوز از بدیهی ترین ملزومات و ابتدایی ترین امکانات که لازمه انجام ورزش فوتبال است بدور میباشند.

به راستی در سالیان اخیر چه کرده ایم؟ از جان این فوتبال نیمه جان ، چه میخواهیم؟ و به راستی چرا بایستی با وضعیت کنونی توقع ما از این فوتبال قهرمانیهای متعدد باشد؟ آیا غیر از این است که در رده باشگاهی سالیان درازی است که تیمهای ما از افتخارآفرینی دور مانده اند؟ و حضور در مرحله دوم جام قهرمانی باشگاههای آسیا تنها افق دید باشگاههای ما شده است؟ بماند که حضور در نیمه نهایی و فینال خود رویایی سراب گونه بیش نیست !!!! .

آندرانیک تیموریان بازیکن ملی پوش پاگرفته از آکادمی باشگاه استقلال هم بسان مجتبی جباری ستاره فوتبال ایران و یا به گواه همگان زیدان آسیا که او هم از پایه های استقلال بود الان درست در زمانی که این تیم هفته هاست با ناکامی مطلق روبروست که آن هم دقیقاٌ به دلیل فقر نیروهای خلاق و یا play Maker  در این تیم است ، در تیم های دیگر به افتخار آفرینی مشغول میباشند. به راستی چرا؟ و سرمایه سوزی تا به کی؟

آیا این روش مدیریت که در فوتبال نتیجه گرای ما باب شده است  فوتبال را با سرعت بیش از بیش به ورطه تباهی نمیکشاند؟ این فوتبال بالغ بر 40 سال است که حسرت رفتن به المپیک را تجربه مینماید؟

آیا به صحت گفته های آقای هوشنگ نصیرزاده به عنوان کارشناس حقوقی پی نمیبریم که بیان داشتند ، باشگاههای ما روش صحیح قرارداد نویسی با بازیکنان را نمیدانند و صرف نتیجه گرایی باعث شده است تا قراردادها هماره بر طبق نظر بازیکنان به رشته تحریر درآمده  و بازیکن برای باشگاه حکمرانی نماید !!!!  به راستی این از نتایج فوتبال حرفه ای میباشد؟ آقای کفاشیان لطفاٌ کلاه خود را بالاتر بیاندازید.

پژمان منتظری ، سید جلال حسینی ، اشکان دژاگه ، مجتبی جباری و ....... میبایست در تیم های عربی و برای فوتبال فاقد کیفیت و پر از زرق و برق و دلار عربی بازی و افتخارآفرینی کنند و فوتبال و لیگ ما هر روز از ستارگان این رشته ورزشی خالی و خالی تر شود؟؟! گویا جذابیت ذلارهای عربی آنقدر بالاست که ستارگان ما را مجذوب خویش مینماید، این در حالی است که ورود بازیکنان بی کیفیت خارجی معضل اصلی این روزهای فوتبال ما است که باعث شده تیم های بزرگ ما همواره پرونده های شکایت مفتوحی در فیفا داشته باشند.

این امر در دراز مدت قطعا فوتبال فعلی ما را هر چه سریعتر به ورطه سقوطی بدون بازگشت خواهد رساند.

به راستی تا کنون تلاشی به جهت جلوگیری از این مشکلات داشته ایم؟ آیا غیر از این است در فوتبال فعلی ما که با تزریق بی امان پول به گفته بزرگان این �

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.